Polityka zwrotów

Towar nabyty w sklepie internetowym www.evitum.pl można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar który będzie zwracany lub wymieniany – nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki, zawieszki, hologramy, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami z którymi został przysłany (paragon, gratisy itp.)

pastedGraphic.png

I. Zwrot

1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na własny koszt na adres:

DIAGNOZUJMY Sp. z o. o.,

Ul. Grzybowska 80/82/700,

00-844 Warszawa

3. Zwrot należności obejmuje wyłącznie wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.

4. Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.

5. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

pastedGraphic.png

II. Wymiana

1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularze wymiany/zwrotu, w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.

Wypełniony formularz należy przesłać na adres:

DIAGNOZUJMY Sp. z o. o., Ul. Grzybowska 80/82/700, 00-844 Warszawa

– celem potwierdzenia dostępności żądanego towaru.

2. Po otrzymaniu informacji o dostępności towaru, prosimy wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem przesłać na własny koszt na adres:

DIAGNOZUJMY Sp. z o. o., Ul. Grzybowska 80/82/700, 00-844 Warszawa

3. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia:………. „. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.

4. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

pastedGraphic.png

III. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia  wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu:

DIAGNOZUJMY Sp. z o. o., Ul. Grzybowska 80/82/700, 00-844 Warszawa

1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz informację o powodach reklamacji towaru.

2. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.

5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.